torsdag 20 december 2012

Lek med maten - eller?

"Lek inte med maten" brukar de flesta barn få höra från sina föräldrar någon gång i veckan. Efter att ni har tittat på detta kommer ni kanske tänka om. Den här killen måste ha haft mycket överseende eller tålamodiga föräldrar. Matfotografen Carl Warner har jag följt i några år. Vid första anblicken tror man att det är en oljemålning man tittar på och så inser man att det är mat...mat i stora lass!

 
Läs gärna artikeln om honom i The Daily Mail


Och kika gärna på hans hemsida här. Fotona är rena rama njutningen.

Alla fotona i det här inlägget är fotade av Carl Warner. Jag kommer kanske bli halshuggen för att jag publicerar dem här. Men jag tar ju på inget vis åt mig äran. Jag vill bara spread the news om hur fantastiska hans foton är och var passar det väl bättre än i en matblogg.